پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو

مرکز توانبخشی دینا با ارائه خدمات طب فیزیکى و توانبخشی در کنار کارشناسان فیزیوتراپى، ارتوپدى فنى و با بهره گیرى از خدمات متخصصان تغذیه و رژیم درمانى و روانشناسى و با به کارگیری روشهای نوین درمانی، برآن است تا در راستای کمک به ارتقای توانمندیهای افراد، با ارائه ى برنامه هاى توانبخشى کامل و روزآمد علمى و تخصصى به منظور حصول بهترین نتیجه ى ممکن در زمینه ى بازتوانى بیمارانى که از مشکلات جسمى و حرکتى رنج می برند و بهبود جایگاه آنها در سطح خانواده و جامعه گامی موثر بردارد.

سه شنبه ۰۹ مرداد ۰۳

پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو

۴ بازديد

???? با تزریق پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو تنها در چند جلسه می‌توانید تأثیر آن را بر کاهش دردهای مزمن ناشی از تخریب مفاصل مشاهده کنید. کلینیک دینا به عنوان بهترین مرکز تزریق پی آر پی در شرق تهران آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما بیماران گرامی است.

ساییدگی زانو باعث محدودیت‌های حرکتی و درد بسیار شدید زانو می‌شود. از این رو برای کاهش علائم درد بهتر است از روش‌های غیر تهاجمی که نیاز به عمل جراحی را به حداقل می‌رساند، استفاده کنید. از جمله علائم مهم ساییدگی زانو، التهاب و تورم مفاصل است که با تزریق پی آر پی این علائم به برطرف می‌شود.

???? تاثیر تزریق پی آر پی بر درمان ساییدگی زانو

تزریق پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو روش امن و بی‌خطری است و بیماری که از زانو درد شدید به علت تخریب مفاصل رنج می‌برند، می‌توانند این روش را امتحان کنند. درمان آرتروز زانو در افراد با سن بالا، بستگی به میزان آسیب زانو دارد.

اگر مفاصل به دلیل ساییدگی و تحلیل غضروف‌ها بیش از حد تخریب شده باشند، تعویض مفصل زانو تنها راه حل ممکن خواهد بود. اما در صورتی که سن بیمار برای تعویض مفصل مناسب نباشد، روش‌های درمانی دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی آر پی زانو و برای درد مفاصل  از بهترین روش‌هایی است که نیاز شما را برای جراحی کاهش می‌دهد. در این روش که پلاکت‌ها از خون بیمار دریافت می‌شوند، فاکتورهای رشد باعث تحریک سلول‌های تشکیل‌دهنده غضروف می‌شوند.

علاوه بر این ‏پی آر پی که نقش تحریک‌کننده مایع مفصلی را دارد، می‌تواند به بازیابی دامنه حرکتی زانو کمک کند. این ماده مانند روغن برای تسهیل حرکت مناسب زانو عمل می‌کند. توجه داشته باشید که پی آر پی زانو تنها می‌تواند برای کمک به کارایی آنها در طولانی مدت مؤثر باشد و در صورت تخریب کامل مفاصل زانو، به طور کامل این بیماری را درمان نمی‌کند. برای جلوگیری از پیشرفت آرتریت زانو به کلینیک دینا با بهترین تیم پزشکی مراجعه کنید و در زمان کوتاهی اثر این متد درمانی جدید را بر کاهش درد زانو مشاهده نمایید.

تاثیر تزریق پی آر پی بر درمان ساییدگی زانو

???? مزایای تزریق پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو

پلاسمای غنی از پلاکت که از خون بیمار دریافت می‌شود و معمولاً نسبت به سایر روش‌های درمانی تأثیر بیشتری دارد. از جمله مزایای تزریق پی آر پی برای رفع علائم آرتروز زانو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

روش بدون عارضه

در این روش به دلیل استفاده از خون بیمار هیچ نوع عارضه‌ای برای فرد به وجود نمی‌آید و نسبت به روش جراحی یا تعویض مفصل زانو در اولویت قرار دارد.

کاهش علائم زانو درد شدید

تزریق پی آر پی زانو برای سائیدگی زانو باعث کاهش علائم درد خواهد شد. به این دلیل که در این ماده فاکتورهای رشد هپاتوسیت و فیبروبلاست سینوویال وجود دارد، این محلول به بازیابی غلظت هیالورونیک اسید زانو کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعداد جلسات پی آر پی زانو

کاهش التهاب زانو

تزریق پی آر پی فرایند اثربخشی است که باعث کاهش التهاب و ورم زانو می‌شود و تنها پس از چند جلسه تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.

عدم نیاز به دارو درمانی

پی آر پی درمانی می‌تواند برای کنترل آرتریت زانو بسیار مفید باشد و وابستگی شما را به داروهای مسکن و تزریق استروئیدها کاهش می‌دهد.

مزایای تزریق پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو

???? کاندیدای مناسب تزریق prp برای ساییدگی زانو

تزریق پی آر پی برای همه افراد مناسب نیست. افرادی که دچار مشکلات انعقاد خون هستند بهتر است از این روش استفاده نکنند یا حتماً قبل از شروع درمان پزشک خود را در جریان قرار دهند. این روش درمانی برای افرادی مناسب است که از طریق فیزیوتراپی و استراحت بهبود نیافته‌اند و قصد به تأخیر انداختن عمل جراحی را دارند.

به علاوه این تکنیک برای افراد جوان که هنوز این بیماری در آنها پیشرفت نکرده مؤثر است. بنابراین افرادی که پلاکت خون آنها بسیار پایین‌تر از حد نرمال باشد، باید قبل از شروع درمان معاینات لازم را انجام دهند.

???? عوارض احتمالی تزریق prp برای آرتروز زانو

در بین روش‌هایی که برای کاهش علائم ساییدگی زانو وجود دارد، تزریق پی آر پی یکی از مناسب‌ترین متدهاست و بیماران می‌توانند از فواید آن بهره‌مند شوند. اما باید در کنار مزایای زیادی که این روش دارد، لازم است به برخی از عوارض احتمالی آن اشاره کنیم.

تزریق پی آر پی زانو اگر توسط پزشک متخصص انجام نشود، می‌تواند باعث بروز عفونت، آمبولی ریه و قلب، آسیب به ستون فقرات و آسیب به عصب‌های زانو شود. از این رو توصیه می‌کنیم حتماً به کلینیک‌های تخصصی که دارای پزشکان مجرب هستند مراجعه کنید.

در کل عوارض و خطرات ناشی از پی آر پی زانو برای آرتریت زانو، شامل احساس درد در ناحیه تزریق، آسیب به عصب‌های اطراف زانو، آلرژی و حساسیت به پلاکت درمانی است.

???? بهترین مرکز تزریق پی آر پی برای ساییدگی زانو

برای تزریق ایمن پی آر پی و جلوگیری از هرگونه عارضه می‌توانید به پزشکان مجرب کلینیک دینا مراجعه کنید. با مراجعه به این کلینیک می‌توانید از خدمات باکیفیت برای تزریق ایمن پی آر پی با کیت‌های بسیار مرغوب و استاندارد بهره‌مند شوید.

???? پزشکان این کلینیک طی جلسات متعدد با ارائه برنامه‌های تقویتی به شما کمک می‌کنند تا علائم درد و التهاب زانو کاهش یابد. در هر جلسه نیز با نظارت کامل، وضعیت شما را زیر نظر خواهند داشت تا درمان شما به صورت ایمن و بدون عارضه انجام شود. برای دریافت نوبت و شروع فرایند درمان از طریق تزریق پی آر پی با شماره زیر تماس بگیرید تا پرسنل کلینیک دینا شما را راهنمایی کنند.

کلینیک دینا خدمات طب فیزیکی و توانبخشی

خلاصه مطالب

تزریق پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو بسیار مؤثر است. افرادی که دارای علائم تخریب مفصل زانو، درد شدید و تحلیل غضروف‌های زانو هستند، با چند جلسه تزریق می‌توانند از پیشرفت این عارضه جلوگیری کنند و از مزایای این متد درمانی بهره‌مند شوند. برای پیشگیری از هرگونه عارضه احتمالی توصیه می‌کنیم به کلینیک‌های معتبر تزریق پی آر پی زانو مراجعه کنید.

کلینیک دینا با برخورداری از کادر مجرب پزشکی و استفاده از استانداردترین دستگاه‌های تزریق پی آر پی به شما کمک می‌کند تا به فعالیت‌های خود بازگردید و کاهش علائم ساییدگی زانو را طی چند جلسه مشاهده نمایید. اگر قبل از شروع درمان، نیاز به دریافت مشاوره دارید، کافی است با پرسنل این کلینیک در تماس باشید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت کلینیک دینا و پی آر پی زانو برای ساییدگی زانو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.