تعداد جلسات پی آر پی زانو

مرکز توانبخشی دینا با ارائه خدمات طب فیزیکى و توانبخشی در کنار کارشناسان فیزیوتراپى، ارتوپدى فنى و با بهره گیرى از خدمات متخصصان تغذیه و رژیم درمانى و روانشناسى و با به کارگیری روشهای نوین درمانی، برآن است تا در راستای کمک به ارتقای توانمندیهای افراد، با ارائه ى برنامه هاى توانبخشى کامل و روزآمد علمى و تخصصى به منظور حصول بهترین نتیجه ى ممکن در زمینه ى بازتوانى بیمارانى که از مشکلات جسمى و حرکتى رنج می برند و بهبود جایگاه آنها در سطح خانواده و جامعه گامی موثر بردارد.

یکشنبه ۰۷ مرداد ۰۳

تعداد جلسات پی آر پی زانو

۴ بازديد

???? تعداد جلسات پی آر پی زانو به شدت عارضه و نیاز به تکرار فرایند تزریق دارد. روش پی آر پی برای رفع زانو درد شدید بسیار مؤثر است و هر چقدر تعداد جلسات تزریق بیشتر باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. برای انجام این روش درمانی می‌توانید به کلینیک دینا به عنوان بهترین مرکز تزریق پی آر پی زانو در شرق تهران مراجعه کنید.

نتایج پی آر پی درمانی نشان داده افرادی که دوره درمان ۶ الی ۱۲ ماهه داشته‌اند، تا حدود یک الی دو سال علائم درد و التهاب را پس از اتمام دوره درمان مشاهده نکرده‌اند. به علاوه دامنه حرکتی زانوی این افراد به دلیل ترمیم بافت‌های آسیب دیده بیشتر شده است. برای دریافت نتایج قطعی و مثبت از تزریق پی آر پی بهتر است جلسات بیشتری را تحت نظر پزشک متخصص در برنامه درمانی خود قرار دهید.

???? تعداد جلسات پی آر پی زانو چقدر است؟

برخی از بیماران در ارتباط با تعداد جلسات پی آر پی زانو سؤال دارند و نمی‌دانند برای مشاهده نتایج مثبت و درمان قطعی به چند دوره درمانی نیاز دارند. تعداد جلسات تزریق پی آر پی زانو برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. معمولا دوره تزریق prp بر اساس وضعیت عمومی بیمار، شدت بیماری، نوع واکنش به درمان و توصیه‌های پزشک تعیین می‌شود.

به طور مثال برای درمان سائیدگی زانو، تعداد جلسات پی آر پی زانو معمولاً بین ۳ تا ۵ جلسه در فواصل زمانی معین است. اما برای دیگر بیماران ممکن است تعداد جلسات تزریق بیشتر یا کمتر باشد. به دلیل اینکه شرایط هر بیمار با شایر افراد متقاوت است، از این بسیار اهمیت دارد قبل از هر چیز با پزشک معالج مشورت کنید.

???? عوامل مؤثر در تعداد جلسات پی آر پی زانو

در تعیین تعداد جلسات پی آر پی زانو معمولاً فاکتورهای متعددی دخیل هستند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

وضعیت عمومی بیمار

داشتن بیماری‌های همزمان و فاکتوری مانند سن و همچنین وضعیت سلامت کلی بیمار می‌تواند در تعداد جلسات پی آر پی درمانی و نتایج درمان تاثیرگذار باشد.

عوامل مؤثر در تعداد جلسات پی آر پی زانو | کلینیک دینا

شدت و نوع بیماری

بیمارانی که دارای آرتروز زانو هستند، نسبت به افرادی که با مشکل التهاب زانو مواجهند دوره درمانی متفاوتی خواهند داشت. افرادی که دچار ساییدگی زانو هستند، به علت شدت تخریب مفاصل زانو، نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارند.

نوع واکنش به درمان

واکنش بیمار به این روش درمانی در تعیین تعداد جلسات مؤثر است. پاسخ بدن برخی از افراد به تزریق پلاسمای غنی از پلاکت زودتر از سایر بیماران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو

توصیه‌های پزشک معالج

پزشک متخصص بر اساس ارزیابی شدت بیماری، وضعیت سلامت بیمار و سایر فاکتورها فواصل زمانی جلسات پی آر پی زانو را تعیین خواهد کرد.

در مجموع برای بهبود سریع‌تر و دریافت نتایج مثبت از تزریق پی آر پی توجه به تعداد جلسات و طی کردن دوره کامل درمان تحت نظر بهترین پزشکان متخصص اهمیت زیادی دارد.

توجه به مراقبت‌های درمانی

جهت رفع عارضه‌های زانو حتما به کلینیک‌های تخصصی که پس از هر جلسه، برنامه‌های سفارشی در اختیار شما قرار می‌دهند مراجعه کنید. اگر بیماران پس از هر جلسه تزریق، به مراقبت‌های درمانی لازم را از جمله استراحت، عدم فعالیت زیاد زانو توجه داشته باشند، تأثیر تزریق پی آر پی بیشتر خواهد بود و فرد در مدت زمان کوتاهی علائم بهبودی را مشاهده می‌کند. اما اگر به توصیه‌های پزشک توجه نداشته باشید، به دلیل نیاز به تکرار جلسات، دوره درمان شما بیشتر خواهد شد.

برای درمان عارضه‌های زانو از طریق تزریق پی آر پی به کلینیک دینا در شرق تهران مراجعه کنید.

???? آیا تعداد جلسات در ماندگاری نتایج پی آر پی زانو مؤثر است؟

تعداد جلسات پی آر پی زانو بر ماندگاری بیشتر آن تأثیر مستقیم دارد. برای تزریق پی آر پی زانو توجه به تعداد جلسات بسیار مهم است و شما باید دوره کامل درمان را تحت نظر پزشک متخصص طی کنید. در افرادی که شدت زانو درد زیاد است، هر چقدر تعداد جلسات پی آر پی زانو بیشتر باشد، تاثیرگذاری آن بیشتر است. از این رو سلول‌های آسیب دیده سریع‌تر بازسازی خواهند شد و درد زانو کاهش می‌یابد.

آن دسته از افرادی که دچار آرتروز هستند، اگر در فواصل زمانی معین و در دوره طولانی‌تری تزریق پی آر پی زانو را انجام دهند، قطعاً نتایج مثبت دریافت خواهند کرد و دامنه حرکتی زانو در این افراد بیشتر خواهد شد.

آیا تعداد جلسات در ماندگاری نتایج پی آر پی زانو مؤثر است؟

???? درمان عارضه‌های زانو در کلینیک دینا

برای مشاهده تأثیر تزریق پی آر پی و بهره‌مندی از مزایای آن می‌توانید به کلینیک دینا مراجعه کنید. این کلینیک از جمله بهترین مراکز تزریق پی آر پی زانو است و پزشکان با استفاده از متدهای روز دنیا و استفاده از مرغوب‌ترین کیت‌های prp، فرایند درمان را برای شما انجام می‌دهند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر برای درمان مشکلات زانو اقدام کنید.

در این کلینیک برای تعیین تعداد جلسات پی آر پی زانو ابتدا وضعیت سلامت بیمار و شدت بیماری مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از چند جلسه تزریق و براساس واکنش بدن به تأثیر prp، دوره درمان تعیین می‌شود. در صورت نیاز به تکرار جلسات پی آر پی درمانی، پزشک دوره تزریق را طولانی‌تر خواهد کرد.

???? شما بیماران گرامی جهت اطلاع تعداد جلسات تزریق پی آر پی زانو و فرایند درمان، کافی است با شماره زیر تماس بگیرید تا پرسنل این کلینیک شما را به طور دقیق راهنمایی کنند.

کلینیک دینا خدمات طب فیزیکی و توانبخشی

خلاصه مطالب

تعداد جلسات پی آر پی زانو تحت تأثیر عواملی چون شدت بیماری، وضعیت کلی بیمار، پاسخ به بدن به این روش درمانی بستگی دارد. برای افرادی که شدت عارضه و درد زانو در آنها بیشتر است، هر چقدر تعداد جلسات تزریق prp بیشتر باشد تأثیر و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

برای مشاهده نتایج مثبت از تزریق پی آر پی می‌توانید به کلینیک دینا با برخورداری از پزشکان حاذق و کارآزموده مراجعه کنید. پزشکان این مرکز طب پزشکی به دلیل آشنایی با فرایند تزریق و نحوه استانداردسازی پلاسمای غنی از پلاکت می‌توانند در سریع‌ترین زمان به درمان شما بیماران گرامی کمک کنند. برای دریافت وقت مشاوره و نوبت می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت کلینیک دینا و تعداد جلسات پی آر پی زانو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.