کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو

مرکز توانبخشی دینا با ارائه خدمات طب فیزیکى و توانبخشی در کنار کارشناسان فیزیوتراپى، ارتوپدى فنى و با بهره گیرى از خدمات متخصصان تغذیه و رژیم درمانى و روانشناسى و با به کارگیری روشهای نوین درمانی، برآن است تا در راستای کمک به ارتقای توانمندیهای افراد، با ارائه ى برنامه هاى توانبخشى کامل و روزآمد علمى و تخصصى به منظور حصول بهترین نتیجه ى ممکن در زمینه ى بازتوانى بیمارانى که از مشکلات جسمى و حرکتى رنج می برند و بهبود جایگاه آنها در سطح خانواده و جامعه گامی موثر بردارد.

شنبه ۰۶ مرداد ۰۳

کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو

۳ بازديد

???? کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو در چند جلسه تزریق امکان‌پذیر است. افرادی که دچار عارضه‌های زانو هستند، معمولاً درد شدیدی را در این ناحیه احساس می‌کنند. به همین دلیل می‌توانند از روش‌های تزریق غیر تهاجمی و کم‌خطر مانند پی آر پی بهره ببرند. برای تزریق پی آر پی زانو می‌توانید به کلینیک دینا با بهترین متخصصان ارتوپدی مراجعه کنید.

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت باعث‌ ترمیم تاندون‌ها و عضلات آسیب دیده را می‌شود و به دلیل برخورداری از فاکتورهای رشد، میزان التهابات زانو را کاهش می‌دهد. آن دسته از بیمارانی که دچار آرترریت زانو و درد مزمن هستند، از طریق تزریق پی آر پی می‌توانند کاهش علائم تورم را تنها در چند جلسه مشاهده کنند. برای دریافت نوبت جهت تزریق پی آر پی زانو در کلینیک دینا به عنوان بهترین مرکز تزریق پی آر پی زانو می‌توانید با شماره‌های در صفحه اصلی تماس بگیرید.

???? روند کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو

کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو با مراجعه به بهترین کلینیک‌های تزریق پی آر پی امکان‌پذیر است. سلول‌های پلاکت در خون فاکتورهایی هستند که باعث‌ترمیم و بازسازی محل آسیب دیده می‌شوند.

پلاکت‌ها به افزایش جذب سلول‌های بنیادین کمک می‌کنند و طی چند جلسه تزریق در کنار مکانیزم بازسازی طبیعی بدن، غلظت پلاسما در ناحیه زانو افزایش پیدا خواهد کرد و از شدت درد کاسته می‌شود.  از این رو افرادی که از پی آر پیزانو  استفاده می‌کنند، می‌توانند پس از چند جلسه کاهش علائم تورم را مشاهده کنند.

???? مزایای تزریق PRP برای کاهش تورم زانو

بیمارانی که جهت کاهش التهابات رانو، از روش پی آر پی استفاده می‌کنند، می‌توانند از فواید این روش که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، بهره‌مند شوند:

1- کاهش علائم درد

2- از بین رفتن التهابات و تورم زانو طی چند جلسه

3- ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده

4- ماندگاری اثر درمان به مدت طولانی

5- عدم نیاز به تزریق کورتیزون و عدم جراحی

مزایای تزریق PRP برای کاهش تورم زانو

???? پی آر پی برای کاهش التهابات زانو چگونه انجام می‌شود؟

افرادی که برای درمان التهابات زانو روش‌هایی چون تزریق کورتیزون یا فیزیوتراپی را امتحان می‌کنند و جواب نمی‌گیرند، می‌توانند از روش پی آر پی استفاده کنند. فرایند درمان از طریق این روش به این صورت است که پزشک نمونه خون بیمار را دریافت می‌کند. سپس نمونه را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌دهد تا با چرخش بسیار بالای خون، فرایند جداسازی پلاکت‌ها انجام شود.

در مرحله بعد پزشک با ترکیب کردن پلاکت با مقدار کمی از پلاسمای خون، غلظت آن را افزایش می‌دهد و به این ترتیب محلولی که ۱۰ برابر بیشتر از حالت عادی پلاکت دارد، به بدن شما تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: درمان دردهای مفصلی با پی آر پی زانو

پلاسمای غنی از پلاکت، در واقع اجزای سلولی هستند که درون آنها پر از فاکتورهای رشد است و هنگام آسیب دیدگی زانو به طور طبیعی زمانی که به بدن بیمار تزریق می‌شود، به کاهش التهابات کمک می‌کند. از آنجا که سرم پلاسمای غنی از پلاکت از خون بیمار تهیه شده، هیچگونه اثر منفی بر روی بدن ندارد و ماندگاری آن بیشتر از روش‌های درمانی دیگر خواهد بود.

???? عوارض تزریق پی ‌آر پی زانو برای کاهش التهابات زانو

برای کاهش التهابات زانو با پی آر پی زانو حتماً باید به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید. از آنجا که برای تزریق پی ‌آر‌ پی از خون بیمار استفاده می‌شود، ریسک آلرژی و هرگونه بیماری به صفر می‌رسد.

پزشکانی که فرایند تزریق را انجام می‌دهند باید با محل دقیق تزریق آشنایی داشته باشند. با توجه به اینکه پی آر پی باید در ناحیه خاصی از مفصل زانو تزریق شود، اگر پزشکان با نحوه تزریق آشنا نباشند، می‌تواند باعث بروز عوارض احتمالی در افراد شود.

این عارضه‌ها شامل آسیب به اعصاب اطراف محل تزریق، آسیب به بافت زانو و درد شدید در ناحیه تزریق و عفونت است. در برخی از افراد نیز ممکن است علائم آسیب به ستون فقرات و آمبولی مشاهده شود. برای انجام پی آر پی زانو می‌توانید به کلینیک دینا با کادر پزشکی متخصص مراجعه کنید. در این مرکز درمانی، از بهترین کیت‌های تزریق استفاده می‌شود و ریسک هرگونه عارضه به حداقل می‌رسد.

عوارض تزریق پی ‌آر پی زانو برای کاهش التهابات زانو | کلینیک دینا

???? ماندگاری تزریق پی آر پی برای کاهش تورم زانو

برای رفع عارضه‌های زانو و کاهش تورم و التهاب مفاصل، پی آر پی درمانی بهترین گزینه است. این متد پزشکی جدید می‌تواند جایگزین روش‌هایی چون جراحی تعویض مفصل زانو و تزریق استروئیدها شود. افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، پس از ۲ الی ۳ هفته علائم بهبودی را مشاهده خواهند کرد.

هر چقدر تعداد جلسات بیشتر باشد، ماندگاری و تأثیر تزریق بیشتر خواهد بود. در افرادی که دچار ساییدگی زانو هستند، با تشخیص پزشک تعداد جلسات باید تکرار شود تا تورم و التهابات این ناحیه از زانو به حداقل برسد.

???? کاهش التهابات زانو با تزریق پی آر پی در کلینک دینا

برای مشاهده اثرات پی آر پی بر بازیابی حرکت مفصل زانو و کاهش التهابات، باید مراقبت‌های درمانی را دریافت کنید. تیم پزشکی کلینیک دینا، در طول فرایند درمان و پس از اتمام جلسات، با ارائه برنامه‌های تقویتی به شما کمک می‌کنند تا هرچه سریع‌تر فرایند بهبودی را طی کنید.

???? پزشکان متخصص با برخورداری از دانش بالا و آشنایی با استانداردسازی پلاسمای غنی از پلاکت، خطر هرگونه آسیب به عصب‌های زانو را کاهش می‌دهند. از این رو شما می‌توانید با اطمینان خاطر برای درمان بیماری‌های زانو اقدام کنید. برای دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.

کلینیک دینا خدمات طب فیزیکی و توانبخشی

خلاصه مطالب

کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو امکان‌پذیر است. افرادی که دچار عارضه‌های مختلف زانو هستند، طی چند جلسه تزریق علائم بهبودی را مشاهده خواهند کرد. پلاسمای غنی از پلاکت با داشتن فاکتورهای رشد و تحریک سلول‌های بنیادین می‌تواند به کاهش تورم مفاصل زانو کمک کند و از این طریق بافت‌های آسیب دیده زانو ترمیم خواهند شد.

برای جلوگیری از هرگونه خطر و آسیب پس از تزریق، باید حتماً به کلینیک‌های تخصصی مراجعه کنید. کلینیک دینا، معتبرترین کلینیک تزریق پی آر پی در شرق تهران است و فرایند درمان مشکلات زانو در این مرکز طب پزشکی تحت نظر پزشکان متخصص انجام می‌شود. از این رو شما می‌توانید طی چند جلسه علائم بهبودی را مشاهده کنید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت کلینیک دینا و کاهش التهاب زانو با پی آر پی زانو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.